.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به اتهام پول‌شویی ؛
همسر ايراني حواننده ترکیه ای بازداشت شد
ک بازرگان ایرانی آذری تبار، روز گذشته در ترکیه بازداشت شد. "رضا ضراب" بازرگان ایرانی و همسر خواننده معروف ترکیه "ابرو گوندش" به اتهام معاملات مالی غیرقانونی، بازداشت شده است.

به گزارش بولتن نيوز، روزنامه زمان ترکیه با اعلام این خبر گفته که مجموع این معاملات به مبلغی حدودی ۸۷ میلیارد یورو می رسد.

وزارت دارایی ترکیه از مدتی قبل به این تاجر ایرانی مظنون بوده و چند هفته پیش به پلیس استانبول گزارشی در این زمینه ارائه کرده است. به گفته همین منبع در پلیس استانبول٬‌ وی علاوه بر این با اتهام «دست داشتن در ارتشا برای گرفتن تابعیت غیرقانونی برای شهروندان خارجی از طریق روابط مخفی با تعدادی از فرزندان وزرای ترکیه» نیز روبه رو است.

 

 

ادعا شده است ٪۴۰ این مبلغ که در فاصله سالهای ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲، متعلق به ایران بوده است. نقل و انتقال پول از ایران توسط ۱۱ شرکت ترک که توسط بازرگانانی به نام های "آدم گلگچ" و "ودادی بدالوف" تاسیس شده بودند، انجام می‌شد.

 

 

روز ۲۵ فوریه ۲۰۱۳ گلگچ مورد بازجویی قرار می‌گیرد و نهایتا ادعا می کند که این شرکت ها برای پول شویی از ایران ساخته شده اند. در تحقیقات بعدی مشخص شد که دستور تاسیس این شرکت ها توسط شخص "ضراب" صادر شده است. این گزارش همچنین مشخص کرده که این نقل و انتقالات یک طرفه بوده است

  منبع : روزنامه زمان
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.